زندگی آفتابی | ترفند هایی برای بهتر زندگی کردن و بهتر دیده شدن

در این وبلاگ ترفندها و تکنیک هایی را ارئئه می دهیم تا راه درست زندگی کردن را پیدا کنیم

زندگی آفتابی | ترفند هایی برای بهتر زندگی کردن و بهتر دیده شدن

در این وبلاگ ترفندها و تکنیک هایی را ارئئه می دهیم تا راه درست زندگی کردن را پیدا کنیم

مجموعه ترفندهای خانه داری، رفتاری و اجتماعی که همه در کنار هم خانواده ای ایده آل و در نهایت جامعه ای پیشرفته و به دور از فساد و تباهی را برای یک ملت به ارمغان می آورد. چگونه زندگی کنیم و چگونه زندگانی کنیم

پیوندهای روزانه

۱۱ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

یکی از رسم های قدیمی ایرانی ها خوردن ماهی در شب های عید و دیگر شب های مناسبتی سال است و از دغدغه‌های مهم افراد در این شب ها تشخیص ماهی تازه از کهنه است تا غذایی تازه و لذت بخش بخورند. اما واقعا چگونه می توان ماهی تازه را از کهنه تشخیص داد؟ نشانه های ظاهری در آن وجود دارد؟ با ما همراه باشید تا در ادامه نکات مهم در تشخیص ماهی تازه بیان کنید.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ تیر ۹۸ ، ۱۶:۰۳
nazila rostami

حتی اگر شما آدم بسیار تمیزی هم باشید، لکه های چربی بخش اجتناب ناپذیر آشپزی هستند. این لکه ها و مایعات چسبنده ظاهر زننده و کثیف به خود گرفته و خلاص شدن از شر لکه های چربی بسیار دشوار می شود. بیشتر پاک کننده های تجاری هم نمی توانند چربی های انباشته شده را تمیز کنند. مخصوصا وقتی که با گرد و غبار مخلوط شوند. علاوه بر این پاک کننده های آمونیاکی بی خطر هم نیستند. پس با این وجود چگونه باید از شر لکه های چربی آشپزخانه خلاص شویم؟ با ما همراه باشید.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ تیر ۹۸ ، ۱۱:۳۳
nazila rostami

در داروخانه ها انواع مختلفی از شامپوهای ضدشوره وجود دارد که تقریبا مکانیزم عمل همه آنها مشابه هم است. نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که شامپو ضد شوره درمان کننده شوره سر نیست و تا زمانی که از آن استفاده می کنید به کاهش و کنترل شوره سر کمک می کند تا در کنار مصرف آن علت شوره سر خود را که توسط پزشک متخصص  ریشه یابی می شود بیابید.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ تیر ۹۸ ، ۱۶:۲۰
nazila rostami

خیلی از افراد فکر می‌کنند که سرکه سیب فقط برای تهیه سس سالاد کاربرد دارد. اما می خواهیم به شما بگوییم سرکه سیب علاوه بر اینکه یکی از عوامل تاثیرگذار بر سلامتی است، در مراقبت از سلول‌های پوستی هم تاثیر بسزایی دارد. خواص سرکه سیب برای پوست مخصوصا درمان آکنه و جوش صورت واقعا حیرت انگیز است. با ما همراه باشید تا با کاربردهای دیگر سرکه‌سیب آشنا شوید.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ تیر ۹۸ ، ۱۵:۴۶
nazila rostami

بالا بردن ابرو که با لیفت ابرو شناخته شده است، از جمله عمل های زیبایی است که برای از بین بردن چین و چروک پیشانی و خطوطی که روی بینی و چشم ها به وجود می آید ، انجام می شود. در ادامه همه آن چیزی را که باید درباره لیفت ابرو بدانید بیان می کنیم.

 

چه افرادی به لیفت ابرو نیاز دارند؟

در شرایطی که ابروها حالت افتادگی دارند، بر روی پلک بالای چشم می‌افتند که باعث میشود ابروها بالاتر کشیده شده و چهره جوان تر به نظر برسد اگرچه بالا بردن ابرو گاهی ممکن است به عمل‌های زیبایی دیگر مانند جراحی زیبایی پلک هم نیاز داشته باشد. لیفت ابرو معمولا مناسب اشخاصی است که با بالا رفتن سن چروک هایی در پیشانی آن ها نمایان می شود و خطوط اخم باعث می‌شود چهره اخمو و بیش از حد جدی به نظر برسد. افرادی که به این عمل زیبایی فکر می‌کنند باید در سلامت کامل فیزیکی باشند، سیگار نکشند و انتظارات طبیعی از این عمل زیبایی داشته باشند.

 

 بالا بردن ابرو چگونه انجام میشود؟

با تشخیص پزشک و برای اینکه در حین عمل ناراحتی احساس نکنید، بیهوشی کامل یا موضعی انجام می شود و سپس روی پیشانی و خط رویش موها برش هایی ایجاد می‌شود، قسمتی از پوست برداشته شده و پوست صاف می گردد. در نتیجه محل ابروها با عمل برداشتن پوست جابجا شده و در جای مناسب خود قرار می‌گیرند. در آخر محل برش شده روی پوست بخیه میخورد.

 

معمولا لازم است بعد از دو هفته به پزشک مراجعه کنید تا بخیه موجود را از سر جدا کند.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ تیر ۹۸ ، ۱۴:۳۷
nazila rostami

برای تولید پرده های شید و زبرا بعد از بافت پارچه توسط دستگاه های بافندگی یک لایه پوشش مخصوص که از مواد پی وی سی تشکیل شده است، در سطح پارچه بافته شده زده می‌شود که باعث صافی پارچه می شود و از نفوذ انواع لکه ها و گرد و خاک و الیاف آن تا حدودی جلوگیری می‌کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ تیر ۹۸ ، ۱۶:۲۱
nazila rostami

 اگر می خواهید یک لایه برداری قوی از پوست تان انجام دهید تا به روشن شدن صورت و حذف سلول های مرده آن کمک کنید، پیشنهاد می کنیم از پوست گردو استفاده کنید. پوست گردو قابلیت های زیادی در لایه برداری و اسکراب پوست دارد.

 

 می‌توانید مقداری پوست گردو یعنی پوست چوبی آن را به‌خوبی آسیاب کرده تا به صورت پودر درآید و آن را در انواع ماسک و کرم های لایه بردار بریزید. این ماسک تمام سلول های مرده را به خوبی از بین برده و رنگ پوست را روشن می کند. همچنین باعث می شود کرم های مراقبت از پوست به خوبی در عمق پوست نفوذ کرده و تاثیر بیشتری در زیبایی آن داشته باشند.

 

پوست گردو هم می تواند به صورت خوراکی و هم استعمال خارجی استفاده شود. استعمال خارجی آن به حالت پماد، مرهم یا جوشانده می باشد که می تواند زخم را التیام دهد.

پوست گردو همچنین برای اگزما هم بسیار خوب است و عفونت های پوستی را هم به خوبی درمان میکند.

 

 از بین بردن موهای زائد با پوست گردو

یکی دیگر از خواص پوست گردو از بین بردن موهای زائد است که رشد موهای صورت را ابتدا کم کرده و بعد از استفاده مداوم در چند ماه به طور کامل موهای زائد را از بین می برد. قابل ذکر است که این شیوه برای موهای زائد تمام نقاط بدن قابل انجام است.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ تیر ۹۸ ، ۱۷:۴۰
nazila rostami


برای به وجود آوردن هایلایت روی مو ها روش های مختلفی وجود دارد که یکی از معروف‌ترین آنها استفاده از کلاه است.استفاده از کلاه روی هر نوع مو قابل انجام است و می توان از این روش روی دسته های بزرگ و کوچک مو استفاده کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ تیر ۹۸ ، ۲۲:۲۷
nazila rostami

یکی از مشکلات فصل های گرم براق شدن پوست است که باعث می شود پوست شما بسیار ناخوشایند جلوه کند. اما مقابله با این مشکل نیاز به استفاده از لوازم آرایشی و یا شستن بیش از حد پوست ندارد. با رعایت نکاتی که در ادامه گفته می شود می توانید پوستی درخشان اما غیر چرب در تمام ماه های سال داشته باشید.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ تیر ۹۸ ، ۲۰:۰۸
nazila rostami

همه افراد روغن نارگیل را با کاربرد هایی که برای پوست و مو دارد می‌شناسند. اما باید بدانید می‌توانید از روغن نارگیل برای سرخ کردن یا کباب کردن هم استفاده کنید و از آنجایی که دارای طعمی ملایم است، انتخابی مناسب برای انواع روش های پخت و پز است.

 سرخ کردن سبزیجات با روغن نارگیل

 یک قاشق غذاخوری از روغن نارگیل را ذوب کرده و با گرمای کم در یک کاسه کوچک بریزید. سپس آن را روی سبزیجات ریخته و در فر قرار دهید. سبزیجات را هم بر اساس دستور غذای مورد نظر خود بجوشانید.

استفاده از روغن نارگیل در نوشیدنی ها

 روغن نارگیل را به قهوه، چای داغ یا شکلات داغ اضافه کنید. نوشیدنی گرم خود را طبق علاقه خود انتخاب کنید. سپس یک قاشق چایخوری روغن نارگیل را قبل از اضافه کردن کرم یا هر نوع شیرین‌کننده دیگری اضافه کنید و مخلوط کنید.

 روغن نارگیل بافت چربی را روی سطح ایجاد می‌کند که عطر و طعم ملایمی به نوشیدنی می دهد. اگر از این طعم خوشتان نیامد، می توانید نیمی از روغن نارگیل را با روغن کره مخلوط کنید و جایگزین کنید.

روغن نارگیل جایگزین روغن های دیگر

 روغن نارگیل را می توانید جایگزین هر نوع روغن دیگری برای پخت و پز کنید. اگر دستورالعمل غذای مورد نظر شما نیاز به روغن مایع دیگری مانند کلزا یا روغن گیاهی دارد، از یک مقدار مساوی روغن نارگیل ذوب نشده با روغن گیاهی دیگر استفاده کنید. استفاده از روغن نارگیل هیچ تغییری در طعم غذایی ایجاد نمی کند.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ تیر ۹۸ ، ۱۱:۰۸
nazila rostami