زندگی آفتابی | ترفند هایی برای بهتر زندگی کردن و بهتر دیده شدن

در این وبلاگ ترفندها و تکنیک هایی را ارئئه می دهیم تا راه درست زندگی کردن را پیدا کنیم

زندگی آفتابی | ترفند هایی برای بهتر زندگی کردن و بهتر دیده شدن

در این وبلاگ ترفندها و تکنیک هایی را ارئئه می دهیم تا راه درست زندگی کردن را پیدا کنیم

مجموعه ترفندهای خانه داری، رفتاری و اجتماعی که همه در کنار هم خانواده ای ایده آل و در نهایت جامعه ای پیشرفته و به دور از فساد و تباهی را برای یک ملت به ارمغان می آورد. چگونه زندگی کنیم و چگونه زندگانی کنیم

پیوندهای روزانه

۲ مطلب در مرداد ۱۴۰۲ ثبت شده است

با معرفی “پنیر توفو“، به یکی دیگر از محصولات گیاهی که در فروشگاه سورن عرضه کننده محصولات گیاهی شرق تهران موجود است، پرداخته‌ایم. پنیر توفو یکی از جذاب‌ترین و محبوب‌ترین محصولات گیاهی است که می‌تواند جایگزین مناسبی برای پنیرهای حاوی چربی و قند حیوانی در رژیم غذایی شما باشد.

معرفی پنیر توفو:

پنیر توفو یک نوع پنیر گیاهی است که از سویا تهیه می‌شود. این محصول به دلیل خواص غذایی بالا و کاربردهای متنوع در آشپزی، از طرفداران زیادی برخوردار است. پنیر توفو به‌صورت پخته و فرآوری‌شده از سویا حاصل می‌شود و معمولاً در فرآیند تولید آن از مواد طبیعی و ساده استفاده می‌شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ مرداد ۰۲ ، ۱۷:۰۲
nazila rostami

بهترین فروشگاه وگان در شرق تهران

خیابان دماوند،پل تهران نو،خیابان افشاری (پدرثانی سابق)، نبش کوچه چهارم،پلاک 55،فروشگاه سورن

با ورود به دنیای دیجیتال و افزایش استفاده افراد از اینترنت، فروشگاه های فیزیکی در حال کاهش فعالیت خود هستند و رقابت در فضای آنلاین بیشتر شده است. در این میان، فروشگاه‌های وگان به علت رونق بالا و رشد سریعی که در سال‌های اخیر داشته‌اند، توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کرده‌اند. امروزه، آدم‌های زیادی به دنبال فروشگاه‌های وگان در شرق تهران هستند تا نیازهای خود را به صورت کامل برآورده کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ مرداد ۰۲ ، ۱۶:۵۹
nazila rostami