زندگی آفتابی | ترفند هایی برای بهتر زندگی کردن و بهتر دیده شدن

در این وبلاگ ترفندها و تکنیک هایی را ارئئه می دهیم تا راه درست زندگی کردن را پیدا کنیم

زندگی آفتابی | ترفند هایی برای بهتر زندگی کردن و بهتر دیده شدن

در این وبلاگ ترفندها و تکنیک هایی را ارئئه می دهیم تا راه درست زندگی کردن را پیدا کنیم

مجموعه ترفندهای خانه داری، رفتاری و اجتماعی که همه در کنار هم خانواده ای ایده آل و در نهایت جامعه ای پیشرفته و به دور از فساد و تباهی را برای یک ملت به ارمغان می آورد. چگونه زندگی کنیم و چگونه زندگانی کنیم

پیوندهای روزانه

چگونه لکه های چربی را از آشپزخانه پاک کنیم ؟

دوشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۳۳ ق.ظ

حتی اگر شما آدم بسیار تمیزی هم باشید، لکه های چربی بخش اجتناب ناپذیر آشپزی هستند. این لکه ها و مایعات چسبنده ظاهر زننده و کثیف به خود گرفته و خلاص شدن از شر لکه های چربی بسیار دشوار می شود. بیشتر پاک کننده های تجاری هم نمی توانند چربی های انباشته شده را تمیز کنند. مخصوصا وقتی که با گرد و غبار مخلوط شوند. علاوه بر این پاک کننده های آمونیاکی بی خطر هم نیستند. پس با این وجود چگونه باید از شر لکه های چربی آشپزخانه خلاص شویم؟ با ما همراه باشید.

 

دستمالی را به روغن بچه یا هر روغن دیگر آغشته کنید. 

سطح چرب اجاق گاز و هود را با این دستمال پاک کنید تا زمانی که پوشش چربی از بین برود اگر این لکه ها به مدت طولانی انباشته شده اند مقداری جوش شیرین و روغن اضافه کنید و روی سطح آغشته به چپ بکشید.

 

دستمال تمیز دیگری را برداشته و دوباره روی آن بکشید تا روغن اضافه از بین برود به مقدار مساوی سرکه سیب را با هم مخلوط کنید. یک تکه پارچه یا اسفنج را در این محلول خیس کرده و کابینت ها را با آن تمیز کنید. برای لکه های سخت مستقیم از سرکه استفاده کنید. 

در آخر کابینت ها را با یک پارچه آغشته به آب سرد مجددا پاک کنید

 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۱۷
nazila rostami

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی