زندگی آفتابی | ترفند هایی برای بهتر زندگی کردن و بهتر دیده شدن

در این وبلاگ ترفندها و تکنیک هایی را ارئئه می دهیم تا راه درست زندگی کردن را پیدا کنیم

زندگی آفتابی | ترفند هایی برای بهتر زندگی کردن و بهتر دیده شدن

در این وبلاگ ترفندها و تکنیک هایی را ارئئه می دهیم تا راه درست زندگی کردن را پیدا کنیم

مجموعه ترفندهای خانه داری، رفتاری و اجتماعی که همه در کنار هم خانواده ای ایده آل و در نهایت جامعه ای پیشرفته و به دور از فساد و تباهی را برای یک ملت به ارمغان می آورد. چگونه زندگی کنیم و چگونه زندگانی کنیم

پیوندهای روزانه

۱۶ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است


به تازگی ماست یونانی در میان مردم محبوبیت زیادی پیدا کرده است و اکثر ورزشکاران هم به خوردن این نوع ماست روی آورده اند. همچنین در بیشتر سوپرمارکت ها هم می توانید آن را پیدا کنید. این نوع ماست غلیظ، خامه‌ای و سرشار از پروتئین است که با خوردن آن می‌توانید کاهش وزن پیدا کنید.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ خرداد ۹۸ ، ۱۶:۳۴
nazila rostami

اکثر افراد برای باز کردن گره موهای خود به طور مداوم موها را شانه می کنند که این کاری بسیار دردناک بوده و ممکن است به موهای شما آسیب وارد کند. بنابراین برای رفع گره خوردگی موها باید چاره بهتری اندیشید. امروزه در فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی انواع محصولات مراقبت از مو برای رفع گره موجود است اما خودتان هم می توانید با مواد طبیعی اسپری ضد خوردگی بسازید و در نتیجه موهای خود را تقویت کنید.  اگر شما هم همواره موهای درهم ریخته و گره خورده دارید پیشنهاد می کنیم تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

 

 علت گره خوردن موها چیست؟

  •  رنگ کردن موها
  • استفاده زیاد از سشوار و اتو مو 
  • غییر شامپو و استفاده کردن از شامپوی نامناسب
  • خشک شدن موها که بر اثر عوامل مختلفی  اتفاق می افتد

باز کردن موهای گره خورده

 شما می توانید به راحتی در منزل خود محلولی طبیعی با استفاده از ریشه گل ختمی و روغن آرگان برای باز کردن موهای گره خورده بسازید. مراحل ساخت این اسپری ها به این صورت است:

 

 لوازم مورد نیاز:

آبپاش یک عدد

آب تصفیه شده ۲ لیوان

روغن آرگان یک قاشق غذاخوری

سرکه سیب یک قاشق غذاخوری

ریشه گل ختمی نصف لیوان

روغن معطر رزماری به دلخواه

تور یا حوله کاغذی

 مراحل ساخت اسپری گره باز کن

 

مرحله ۱:

 دو لیوان آب تصفیه شده را به همراه ریشه گل ختمی در قابلمه کوچکی ریخته و حرارت دهید تا به جوش آید. سپس زیر آن را کم کنید و بگذارید ۳۰ دقیقه جوشانده شود. ظرف را از روی حرارت برداشته و اجازه دهید خنک شود.

 مرحله ۲:

 برای اینکه عصاره گیاه را بگیرید همه مواد را درون تور یا حوله کاغذی بریزید و فشار دهید.

 مرحله ۳:

یک قاشق غذاخوری روغن آرگان و یک قاشق غذاخوری سرکه سیب را به این  عصاره اضافه کنید.

 مرحله ۴: 

همه موادی که ترکیب کرده اید را داخل یک بطری آب ریخته و تکان دهید.

مرحله  ۵:

 در صورت تمایل می توانید چند قطره روغن رزماری را به آن اضافه کنید همچنین به جای استفاده از روغن رزماری می توانید از روغن هایی مانند اسطوخودوس، بابونه و نعنا استفاده کنید.

 مرحله ۶:

 محلول آماده شده را بعد از حمام روی موهای مرطوب و خشک استفاده کنید تا موهای گره دار  با شانه کردن به راحتی باز شوند.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ خرداد ۹۸ ، ۱۵:۴۸
nazila rostami

 جوش شیرین کاربرد های فراوانی دارند و برای موارد زیادی استفاده می‌شود. اما برخی  از استفاده های آن بسیار جالب و کاربردی است که می خواهیم در ادامه به آن بپردازیم.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ خرداد ۹۸ ، ۱۱:۵۵
nazila rostami

هماتوم به معنی تجمع خون در زیر ناخن پا یا دست است. این وضعیت بر حسب شدت جراحت می تواند بسیار دردناک باشد و در شرایطی هم می تواند آسیب جدی نبوده و با وضعیت پزشکی حادی همراه نباشد.

 این مشکل با نام های پنجه دونده، پنجه تنیس و یا پنجه اسکی هم شناخته شده است.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ خرداد ۹۸ ، ۱۶:۰۸
nazila rostami

یکی از روش های محبوب رنگ کردن مو استفاده از حنا است. رنگ موهای شیمیایی آسیب فراوانی به مو وارد می‌کنند و بعد از استفاده طولانی مدت باعث ریزش مو و یا حتی خارش می‌شوند. اما حنا ماده‌ای طبیعی است و علاوه بر این که ضرر ندارد باعث تقویت مو هم میشود. با این حال  رنگ کردن مو با حنا مشکل جدی را به وجود می‌آورد و آن این است که پاک کردن آن بسیار دشوار است با ما همراه باشید تا روش های پاک کردن حنا از روی مو آشنا شوید.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ خرداد ۹۸ ، ۱۶:۲۰
nazila rostami

لوسیون بدن چیست و استفاده از آن چه مزایایی دارد؟

 لوسیون های بدن برای استفاده بر روی پوست کاربرد دارند. همه ما می‌خواهیم پوستی نرم و لطیف داشته باشیم. اما با وجود مواد بهداشتی مانند صابون و شامپو های شستشوی بدن و بخاطر حالت قلیایی آنها همواره پوست ما حالت خشکی دارد. البته بعضی از افراد به طور کلی دارای پوست خشک هستند. لوسیون ها یک راهکار ساده برای برطرف کردن خشکی پوست و افزایش رطوبت آن هستند.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ خرداد ۹۸ ، ۱۶:۱۵
nazila rostami

نوشیدن قهوه چه مزایایی دارد؟

خیلی از افراد ترجیح می دهند به جای چای قهوه استفاده کنند. در خیلی از رژیم‌های غذایی هم نوشیدن قهوه توصیه شده است. همچنین ورزشکاران هم به میزان زیادی قهوه مصرف می کنند چرا که باعث افزایش سوخت و ساز بدن میشود. اما با این وجود همه افراد تصور می کنند قهوه مضرات زیادی داشته و نوشیدن زیاد آن می‌تواند برای بدن مضر باشد. این تصور اشتباه است چرا که قهوه خواص متعددی دارد. پس توصیه می‌کنیم نوشیدن آن را از برنامه غذایی خود حذف نکنید 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ خرداد ۹۸ ، ۲۳:۱۰
nazila rostami

خط چشم با تمام سادگی که دارد بسیار فراتر از یک آرایش برای چشم است. با استفاده از خط چشم میتوان شکل ظاهری چشم ها را تغییر داد و حتی می‌توان حجم و سایز چشم را تا حدودی تغییر داد. از آن جایی که چشم مهمترین عضو صورت است، آرایش صورت یکی از خاص ترین و دقیق ترین انواع آرایش است. پس اگر می خواهید زیبایی صورت شما مورد توجه همه قرار بگیرد در انتخاب و استفاده از مداد چشم بسیار دقت کنید. همه خانم ها می دانند خط چشم تغییرات بسیار بزرگی روی چشم ‌ها و چهره ایجاد می کند.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ خرداد ۹۸ ، ۱۸:۳۵
nazila rostami

پوکی استخوان بیماریست که با افزایش سن بیشتر شاهد آن هستیم. یکی از مشکلات این بیماری درمان سخت آن است. اگرچه با غذاهایی که کلسیم بالایی دارند  تراکم استخوان به میزان زیادی افزایش پیدا می‌کند. بیمارانی که پوکی استخوان دارند بهتر است به این دسته از مواد غذایی توجه بیشتری بکند.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ خرداد ۹۸ ، ۱۰:۴۶
nazila rostami

منافذ باز پوست باعث بد به نظر رسیدن آن شده و همچنین برای همه افراد امری ناخوشایند هستند آن ها باعث می‌شوند از ظاهر پوستتان احساس خجالت کنید. اندازه منافذ پوست ژنتیکی هستند و نمی توان آن را به طور دائمی تغییر داد. اما روش هایی وجود دارند که با آن می توانید اندازه آنها را مقداری کوچکتر کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ خرداد ۹۸ ، ۱۴:۴۱
nazila rostami