زندگی آفتابی | ترفند هایی برای بهتر زندگی کردن و بهتر دیده شدن

در این وبلاگ ترفندها و تکنیک هایی را ارئئه می دهیم تا راه درست زندگی کردن را پیدا کنیم

زندگی آفتابی | ترفند هایی برای بهتر زندگی کردن و بهتر دیده شدن

در این وبلاگ ترفندها و تکنیک هایی را ارئئه می دهیم تا راه درست زندگی کردن را پیدا کنیم

مجموعه ترفندهای خانه داری، رفتاری و اجتماعی که همه در کنار هم خانواده ای ایده آل و در نهایت جامعه ای پیشرفته و به دور از فساد و تباهی را برای یک ملت به ارمغان می آورد. چگونه زندگی کنیم و چگونه زندگانی کنیم

پیوندهای روزانه

۴ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

در سینک آشپزخانه ظرف ها، میوه ها و لوازم مختلفی شسته می شود. پس نظافت سینک آشپزخانه را  نباید پشت گوش بیندازید. باقیمانده غذاها باعث کثیف شدن سینک ظرفشویی می شود. سس ها و نوشیدنی ها در اطراف سینک آشپزخانه باعث کثیف و کدر شدن آن خواهد شد. ما روش هایی را معرفی می کنیم که بتوانید سینک آشپزخانه را برق بیندازید.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۳:۴۱
nazila rostami

 امروزه یکی از دغدغههای اصلی برخی از مردم، سفید شدن ابروها در سنین جوانی است.  همان طور که با افزایش سن سفید شدن موهای سر امری طبیعی است، سفید شدن موهای ابرو هم روند طبیعی بدن است. اما این پدیده معمولا بین سنین ۳۰ تا ۳۵ سالگی شروع شده و تا ۵۰ سالگی تقریبا نیمی از مردم موهایشان سفید می شود که البته عوامل بسیاری مانند ژنتیک هم در آن تاثیر می گذارد.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۹۸ ، ۲۳:۰۳
nazila rostami

 یکی از مهمترین نکات آرایشی و بهداشتی برای خانم ها لایه برداری پوست بدن است که متاسفانه خیلی ها به آن توجه نمی کنند و به همین دلیل با گذشت زمان دچار پیری پوست بدن می شوند. پاکسازی و مرطوب نگه داشتن پوست نکته اساسی برای داشتن پوستی سالم است.  پوست شما گاهی اوقات نیاز به درمان دارد امروز می خواهیم چند اسکراب بدن را برای داشتن پوستی سالم معرفی کنیم.


 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۵:۳۰
nazila rostami

4 نکته رژیمی برای کاهش وزن زنان میان سال

کاهش وزن در سنین ۲۰ تا ۳۰ سالگی به راحتی اتفاق می افتد، با این حال این کار در سنین ۴۰ تا ۵۰ سالگی کمی مشکل است. اما این به معنی غیرممکن بودن آن هم نیست. با نگرش های سالم و همچنین تغذیه صحیح کاهش وزن در هر سنی ممکن است. برای افراد میانسال، ترکیب ورزش هایی مثل پیاده روی و در کنار آن حرکات کششی و نرمشی و همچنین برداشتن وزنه بهترین روش برای تناسب اندام و کاهش وزن است. اکنون می خواهیم نکاتی را به شما معرفی کنیم که با انجام دادن آنها بتوانید بسیار راحت تر از قبل وزن خود را کاهش دهید.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۴:۵۱
nazila rostami