زندگی آفتابی | ترفند هایی برای بهتر زندگی کردن و بهتر دیده شدن

در این وبلاگ ترفندها و تکنیک هایی را ارئئه می دهیم تا راه درست زندگی کردن را پیدا کنیم

زندگی آفتابی | ترفند هایی برای بهتر زندگی کردن و بهتر دیده شدن

در این وبلاگ ترفندها و تکنیک هایی را ارئئه می دهیم تا راه درست زندگی کردن را پیدا کنیم

مجموعه ترفندهای خانه داری، رفتاری و اجتماعی که همه در کنار هم خانواده ای ایده آل و در نهایت جامعه ای پیشرفته و به دور از فساد و تباهی را برای یک ملت به ارمغان می آورد. چگونه زندگی کنیم و چگونه زندگانی کنیم

پیوندهای روزانه

4 نکته رژیمی برای کاهش وزن میانسال

يكشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۲:۵۱ ب.ظ

4 نکته رژیمی برای کاهش وزن زنان میان سال

کاهش وزن در سنین ۲۰ تا ۳۰ سالگی به راحتی اتفاق می افتد، با این حال این کار در سنین ۴۰ تا ۵۰ سالگی کمی مشکل است. اما این به معنی غیرممکن بودن آن هم نیست. با نگرش های سالم و همچنین تغذیه صحیح کاهش وزن در هر سنی ممکن است. برای افراد میانسال، ترکیب ورزش هایی مثل پیاده روی و در کنار آن حرکات کششی و نرمشی و همچنین برداشتن وزنه بهترین روش برای تناسب اندام و کاهش وزن است. اکنون می خواهیم نکاتی را به شما معرفی کنیم که با انجام دادن آنها بتوانید بسیار راحت تر از قبل وزن خود را کاهش دهید.

 

رژیم های خود را محدود نکنید :

مهمترین نکته ای که زنان در این سن باید بدانند این است که رژیم های غذایی بسیار محدود برای مدت زمان طولانی نمی تواند مفید باشد و در واقع اثر بخشی خود را از دست می دهد. بنابراین بهترین کار این است که به آرامی و بطور مرتب وزن خود را کاهش دهید کم کردن وعده های مصرف شده در روز میتواند روش مفید برای کاهش وزن باشد.

حفظ رژیم غذایی سالم :

رژیم غذایی سالم مهم ترین امر در کاهش وزن است. استفاده از میوه ها ، سبزیجات و ترکیب کردن آنها با پروتئین های بدون چربی مانند ماهی و مرغ و غلات سبوس دار بسیار مفید است. لازم است شکر ، نمک، آرد سفید، نوشیدنی های الکلی و غذاهای سرخ شده را کنار بگذارید.

 

۸ ساعت خواب در طول روز

با اینکه همیشه اهمیت خواب دست کم گرفته میشود ، خواب خوب فاکتوری مهم برای کاهش وزن به شمار می رود. هر چقدر که سن بالاتر برود میزان خواب هم کمتر می شود و این موضوع بر تولید هورمون در ارتباط با گرسنگی و سیری تاثیر می گذارد، در نتیجه کاهش وزن را دشوار می کند.

فعالیت فیزیکی منظم

 با افزایش سن تمایل افراد به نظم و شدت فیزیکی هم کاهش پیدا میکند. اما لازم است که همواره این روند ادامه پیدا کند. اگر در هنگام انجام فعالیت های ورزشی احساس درد در زانو و مفاصل تان دارید ممکن است حتی برای شما ضرر هم داشته باشد. پس بهتر است فعالیت هایی را انتخاب کنید که به شما آسیب نرسانند. می توانید از انواع کلاس های رقص، پیاده روی در پارک و یا شنا استفاده کنید.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۲۲
nazila rostami

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی