زندگی آفتابی | ترفند هایی برای بهتر زندگی کردن و بهتر دیده شدن

در این وبلاگ ترفندها و تکنیک هایی را ارئئه می دهیم تا راه درست زندگی کردن را پیدا کنیم

زندگی آفتابی | ترفند هایی برای بهتر زندگی کردن و بهتر دیده شدن

در این وبلاگ ترفندها و تکنیک هایی را ارئئه می دهیم تا راه درست زندگی کردن را پیدا کنیم

مجموعه ترفندهای خانه داری، رفتاری و اجتماعی که همه در کنار هم خانواده ای ایده آل و در نهایت جامعه ای پیشرفته و به دور از فساد و تباهی را برای یک ملت به ارمغان می آورد. چگونه زندگی کنیم و چگونه زندگانی کنیم

پیوندهای روزانه

3 اسکراب لایه بردار پوست بدن

سه شنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۳:۳۰ ب.ظ

 یکی از مهمترین نکات آرایشی و بهداشتی برای خانم ها لایه برداری پوست بدن است که متاسفانه خیلی ها به آن توجه نمی کنند و به همین دلیل با گذشت زمان دچار پیری پوست بدن می شوند. پاکسازی و مرطوب نگه داشتن پوست نکته اساسی برای داشتن پوستی سالم است.  پوست شما گاهی اوقات نیاز به درمان دارد امروز می خواهیم چند اسکراب بدن را برای داشتن پوستی سالم معرفی کنیم.


 

1. اسکراب قهوه و شکر

مواد لازم:

یک چهارم فنجان قهوه

چهارم فنجان شکر

دو قاشق غذاخوری روغن زیتون

سه عدد کپسول ویتامین E

همه مواد را با هم مخلوط کرده تا ماسک غلیظی به دست بیاید. پوست خود را تمیز کرده و اسکراب را روی آن قرار دهید و با انگشتان دست به آرامی و صورت حرکت دایره ای ماساژ دهید. بعد از ۵ الی ۱۰ دقیقه پوست خود را با آب گرم بشویید و از یک مرطوب کننده ملایم استفاده کنید. پیشنهاد می شود این اسکراب را ۲ الی ۳ بار در هفته تکرار کنید.

 

2. اسکراب نمک دریا

مواد لازم:

یک فنجان نمک دریا

نصف فنجان روغن زیتون

۵ الی ۱۵ قطره روغن ضروری به انتخاب شما

ابتدا پوست خود را تمیز کنید سپس این اسکراب را بر روی آن بمالید و همانطور که در روش قبل گفته شد به صورت دایره وار ماساژ دهید. بعد از گذشت ۵ تا ۱۰ دقیقه بدن خود را با آب ولرم شسته و از یک مرطوب کننده ملایم استفاده کنید.استفاده از این اسکراب برای پوست های خشک یک بار در هفته، برای پوست های نرمال دو بار در هفته و برای پوست های چرب سه بار در هفته توصیه می شود.


3. اسکراب روغن نارگیل

مواد لازم:

نصف فنجان شکر

نصف فنجان روغن نارگیل

همه مواد را با هم ترکیب کرده تا یک ماسک غلیظ به دست بیاید. فقط توجه کنید به هیچ عنوان روغن را گرم نکنید چرا که باعث ذوب شدن شکر می شود.  همانطور که قبلا گفته شد ابتدا پوست خود را تمیز کنید و سپس اسکراب نارگیل را روی آن قرار داده و با انگشتان دست ماساژ دهید. بعد از ۵ الی ۱۰ دقیقه پوست خود را با آب ولرم بشویید. بهتر است این اسکراب را دو الی سه بار در هفته تکرار کنید.

 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۲۴
nazila rostami

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی