زندگی آفتابی | ترفند هایی برای بهتر زندگی کردن و بهتر دیده شدن

در این وبلاگ ترفندها و تکنیک هایی را ارئئه می دهیم تا راه درست زندگی کردن را پیدا کنیم

زندگی آفتابی | ترفند هایی برای بهتر زندگی کردن و بهتر دیده شدن

در این وبلاگ ترفندها و تکنیک هایی را ارئئه می دهیم تا راه درست زندگی کردن را پیدا کنیم

مجموعه ترفندهای خانه داری، رفتاری و اجتماعی که همه در کنار هم خانواده ای ایده آل و در نهایت جامعه ای پیشرفته و به دور از فساد و تباهی را برای یک ملت به ارمغان می آورد. چگونه زندگی کنیم و چگونه زندگانی کنیم

پیوندهای روزانه

مهندسی ژنتیک و درمان ناشنوایی مادرزاد

شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۸، ۰۷:۲۸ ب.ظ

دنیس ربریکوف زیست شناس روسی ادعا می‌کند که می‌تواند با کمک مهندسی ژنتیک به والدین ناشنوا کمک کند تا فرزندانی بدون نقص شنوایی داشته باشند. او معتقد است فناوری CRISPR می توانند اختلالات موجود در دی ان ای را ترمیم کند. به این ترتیب از انتقال ناتوانی های مختلف ژنتیکی از والدین به فرزندان جلوگیری می شود.

البته بسیاری از دانشمندان در سراسر جهان هشدار داده اند چنین عمل جراحی آزموده نشده بسیار خطرناک است. آنها این دانشمند روس را با هی جیان کوی محقق چینی مقایسه می‌کنند که به طور مخفیانه دی ان ای نوزادانی را در چین تغییر داد تا در برابر ابتلا به بیماری ویروس اچ آی وی از آنها محافظت کند. با وجود این که امیدوار است فعالیت در این زمینه را در آزمایشگاه در مرکز تحقیقات پزشکی ملی کلاکوف در مسکو انجام دهد.

 هرچند نامطمئن است که مهندسی ژنتیک به درمان ناشنوایی مادرزادی کمک می کند یا خیر اما به طور دقیق می داند کدام قسمت از دینی را هدف بگیرد به گفته او باید ژن gad2 اصلاح شود این اختلال ژنتیکی در غرب سیبری متداول است و اگر هر دو والد مبتلا به آن باشند و فرزندانشان نیز کاملا ناشنوا به دنیا می آید.
 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۲۶
nazila rostami

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی