زندگی آفتابی | ترفند هایی برای بهتر زندگی کردن و بهتر دیده شدن

در این وبلاگ ترفندها و تکنیک هایی را ارئئه می دهیم تا راه درست زندگی کردن را پیدا کنیم

زندگی آفتابی | ترفند هایی برای بهتر زندگی کردن و بهتر دیده شدن

در این وبلاگ ترفندها و تکنیک هایی را ارئئه می دهیم تا راه درست زندگی کردن را پیدا کنیم

مجموعه ترفندهای خانه داری، رفتاری و اجتماعی که همه در کنار هم خانواده ای ایده آل و در نهایت جامعه ای پیشرفته و به دور از فساد و تباهی را برای یک ملت به ارمغان می آورد. چگونه زندگی کنیم و چگونه زندگانی کنیم

پیوندهای روزانه

۴ مطلب در فروردين ۱۳۹۸ ثبت شده است

بسیار از خانم ها از داشتن موهای زاید روی صورت و با بدن خود رنج می برند. این ناراحتی که در خانم ها بسیار شایع است، می تواند بسیار آزاردهنده و ناخوشایند باشد و حتی تاثیر منفی در روحیه شخص بگذارد. حدود 8 درصد زنان مبتلا به هیرسوتیسم یعنی رشد مو در الگوی مردانه هستند که در خانم ها به موهای زاید معروف است. این به این معنی است که در جاهایی که نمی خواهید مانند صورت، شکم، ران، و یا پشت لب مو رشد می کند. نیمی از موارد بالا به علت زیاد بودن سطح هورمون جنسی مردانه یا آندروژن ها مانند تستوسترون است. مقصر اصلی و همیشگی آن سندرم تخمدان پلی کیتسیک  یا PCOS است که در مقاله"کیست تخمدان چیست؟ انواع و دلایل بروز آن" توضیح داده شده است.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ فروردين ۹۸ ، ۲۱:۱۸
nazila rostami

کیست تخمدان یکی از شایع ترین بیماری ها در بین زنان است. کیست ها در واقع کیسه هایی هستند که با مایعات پر می شوند و در طول چرخه قاعدگی زنان تولید می شود. کیست های تخمدان در بعضی از موارد آسیبی وارد نمی کنند و خود به خود از بین می روند اما در بعضی موارد هم می توانند بسیا بزرگ باشند و بر عملکرد تخمدان تاثیر بگذارند. اغلب مواردی مانند تنظیم نبودن پریود و یا دردناک بودن آن نشانه هایی از وجود این کیست ها است. با این حال برای تشخیص دقیق آن حتما باید به پزشک مراجعه کنید و پزشک نیز از طریق سونوگرافی تخمدان می تواند به وجود یا عدم وجود آن پی ببرد. 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ فروردين ۹۸ ، ۰۰:۴۸
nazila rostami

بوی بد کفش از جمله مواردی است که علاوه بر ناراحتی فرد باعث آزار اطرافیان او هم می شود. این مشکلی است که اکثر مردم با آن دست و پنجه نرم می کنند. اما دلیل ایجاد این بوی آزار دهنده چیست؟ باکتری ها دلیل اصلی بوی بد کفش ها هستند. به محض این که وارد کفش می شوند به پاها چسبیده و باعث تولید بوی آزاردهنده می شوند. همچنین تعریق پا از عوامل دیگری است که باعث رشد و تکثیر باکتری ها و در نتیجه تولید بوی نامطبوع می شود. اما چطور می توانیم با این بوی آزاردهنده مقابله کنیم؟ در ادامه روش هایی را توضیح خواهیم داد که با به کارگیری آن ها به راحتی می توانید برای همیشه از بوی پاها خلاص شوید.

 

1. جوش شیرین

یکی از بهترین موادی که بوی بد کفش را از بین می برد جوش شیرین است. بهترین روش این است که شب تا صبح یعنی زمانی که از کفش استفاده نمی کنید، مقداری جوش شیرین در آن ریخته و تا صبح به حال خود رها کنید. صبح کفش را پاک کرده و بپوشید. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ فروردين ۹۸ ، ۲۱:۲۱
nazila rostami

هیچ قانون خاصی برای برطرف کردن لکه های فرش وجود ندارد و در برخی مواقع بعضی از روش ها واقعا اوضاع را بدتر می کنند. لکه ها بر اساس نوع و نقاط مختلف واکنش های متفاوتی نشان می دهند. پس در ابتدا لازم است نوع لکه را شناسایی کنید و راه حل های مناسب برای برطرف کردن آن را بدانید.

لکه های طبیعی 

لکه های طبیعی مانند گیلاس و توت ها، شیر و یا غذای طبیعی که بر اساس آب هستند به راحتی قابل پاک شدن هستند. برای برطرف کردن آن ها میتوانید از آب و مقدار کمی مواد شوینده مایع و یا سرکه سفید استفاده کنید.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ فروردين ۹۸ ، ۱۸:۳۲
nazila rostami