زندگی آفتابی | ترفند هایی برای بهتر زندگی کردن و بهتر دیده شدن

در این وبلاگ ترفندها و تکنیک هایی را ارئئه می دهیم تا راه درست زندگی کردن را پیدا کنیم

زندگی آفتابی | ترفند هایی برای بهتر زندگی کردن و بهتر دیده شدن

در این وبلاگ ترفندها و تکنیک هایی را ارئئه می دهیم تا راه درست زندگی کردن را پیدا کنیم

مجموعه ترفندهای خانه داری، رفتاری و اجتماعی که همه در کنار هم خانواده ای ایده آل و در نهایت جامعه ای پیشرفته و به دور از فساد و تباهی را برای یک ملت به ارمغان می آورد. چگونه زندگی کنیم و چگونه زندگانی کنیم

پیوندهای روزانه

چگونه حنا را از روی مو پاک کنیم؟

شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۸، ۰۴:۲۰ ب.ظ

یکی از روش های محبوب رنگ کردن مو استفاده از حنا است. رنگ موهای شیمیایی آسیب فراوانی به مو وارد می‌کنند و بعد از استفاده طولانی مدت باعث ریزش مو و یا حتی خارش می‌شوند. اما حنا ماده‌ای طبیعی است و علاوه بر این که ضرر ندارد باعث تقویت مو هم میشود. با این حال  رنگ کردن مو با حنا مشکل جدی را به وجود می‌آورد و آن این است که پاک کردن آن بسیار دشوار است با ما همراه باشید تا روش های پاک کردن حنا از روی مو آشنا شوید.

 

 

استفاده از روغن برای پاک کردن حنا

 بر اساس مطالب قدیمی، روغن معدنی برای پاک کردن حنا بسیار مناسب است. اما اگر به این روغن دسترسی ندارید می توانید از روغن نارگیل هم استفاده کنید. در واقع نوع روغن سلیقه‌ای است.  به حمام رفته و ریشه موهای خود را با روغنی که تهیه کرده‌اید آغشته کنید. سعی کنید آن را به تمام نقاط پخش کنید. با یک روکش پلاستیکی موهای خود را ببندید. این کار باعث حفظ رطوبت مو می شود و بعد از آن با سشوار حرارت ملایمی را روی سر ایجاد کنید. اجازه دهید ۲ الی ۳ ساعت روغن روی مو باقی بماند. می توانید این کار را شب موقع  خواب انجام دهید. بعد از چندین بار استفاده شاهد پاک شدن حنا خواهید بود. 

 

پاک کردن حنا با استفاده از لیمو ترش

لیمو به خاطر خاصیت اسیدی که دارد می تواند حنا را به طور کامل از روی مو پاک کند و همچنین باعث روشن تر شدن رنگ موهای شما هم می شود. می توانید یک لیموی تازه را از وسط نصف کرده و سپس آب لیمو را با مقداری آب مخلوط کنید. ترکیب به دست آمده را روی سر خود بگذارید. اجازه دهید موهای شما به طور کامل خشک شود  وسپس موها را شسته و از مرطوب کننده مو استفاده کنید.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۲۵
nazila rostami

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی