زندگی آفتابی | ترفند هایی برای بهتر زندگی کردن و بهتر دیده شدن

در این وبلاگ ترفندها و تکنیک هایی را ارئئه می دهیم تا راه درست زندگی کردن را پیدا کنیم

زندگی آفتابی | ترفند هایی برای بهتر زندگی کردن و بهتر دیده شدن

در این وبلاگ ترفندها و تکنیک هایی را ارئئه می دهیم تا راه درست زندگی کردن را پیدا کنیم

مجموعه ترفندهای خانه داری، رفتاری و اجتماعی که همه در کنار هم خانواده ای ایده آل و در نهایت جامعه ای پیشرفته و به دور از فساد و تباهی را برای یک ملت به ارمغان می آورد. چگونه زندگی کنیم و چگونه زندگانی کنیم

پیوندهای روزانه

لوسیون بدن چیست و استفاده از آن چه مزایایی دارد؟

 لوسیون های بدن برای استفاده بر روی پوست کاربرد دارند. همه ما می‌خواهیم پوستی نرم و لطیف داشته باشیم. اما با وجود مواد بهداشتی مانند صابون و شامپو های شستشوی بدن و بخاطر حالت قلیایی آنها همواره پوست ما حالت خشکی دارد. البته بعضی از افراد به طور کلی دارای پوست خشک هستند. لوسیون ها یک راهکار ساده برای برطرف کردن خشکی پوست و افزایش رطوبت آن هستند.

 

 لوسیون های بدن چه مزایایی دارند؟

 افرادی که در مناطق خشک زندگی می‌کنند اغلب پوستی حساس و خشک دارند. به همین خاطر از لوسیون‌های بدن برای افزایش رطوبت رسانی به پوست استفاده می کنند.

حتی اگر پوست شما معمولی و چرب باشد، باز هم ممکن است در نواحی از بدن به خصوص اطراف آرنج و زانوها شاهد خشکی پوست باشید.

 

اگر جز آن دسته از افرادی هستید که پوست کف پاهایتان به خاطر خشکی زیاد ترک میخورد، استفاده از لوسیون بدن می تواند کمک بسیار زیادی به شما کند. لوسیون های بدن در جدا کردن سلول های مرده کف پا نقش بسیار زیادی دارند.

از دیگر مزایای لوسیون های بدن افزایش درخشندگی پوست است. بسیاری از لوسیون ها حاوی ترکیبات سفید کننده هستند که باعث روشن شدن پوست میشود همچنین برخی از آنها دانه های کوچک پاک کننده ای دارند که در واقع به عنوان اسکراب عمل کرده و سلول های مرده پوست را جدا میکند.

 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۲۵
nazila rostami

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی