زندگی آفتابی | ترفند هایی برای بهتر زندگی کردن و بهتر دیده شدن

در این وبلاگ ترفندها و تکنیک هایی را ارئئه می دهیم تا راه درست زندگی کردن را پیدا کنیم

زندگی آفتابی | ترفند هایی برای بهتر زندگی کردن و بهتر دیده شدن

در این وبلاگ ترفندها و تکنیک هایی را ارئئه می دهیم تا راه درست زندگی کردن را پیدا کنیم

مجموعه ترفندهای خانه داری، رفتاری و اجتماعی که همه در کنار هم خانواده ای ایده آل و در نهایت جامعه ای پیشرفته و به دور از فساد و تباهی را برای یک ملت به ارمغان می آورد. چگونه زندگی کنیم و چگونه زندگانی کنیم

پیوندهای روزانه

ماست یونانی چه تاثیری در لاغری دارد؟

چهارشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۸، ۰۴:۳۴ ب.ظ


به تازگی ماست یونانی در میان مردم محبوبیت زیادی پیدا کرده است و اکثر ورزشکاران هم به خوردن این نوع ماست روی آورده اند. همچنین در بیشتر سوپرمارکت ها هم می توانید آن را پیدا کنید. این نوع ماست غلیظ، خامه‌ای و سرشار از پروتئین است که با خوردن آن می‌توانید کاهش وزن پیدا کنید.

 

 خواص ماست یونانی چیست

 ماست ها به روش های متفاوتی تهیه می‌شوند در روند تهیه ماست یونانی مخمر از آن خارج شده و همین امر سبب می‌شود که شکل ماست غلیظ تر و چسبندگی بیشتری داشته باشد که باعث طعمی ملایم تر و سبک تر نسبت به سایر ماست‌ها می‌شود. همچنین حذف مخمر و لاکتوز از ماست یونانی باعث می شود دو برابر بیشتر پروتئین خود را حفظ کند .

 

افراد چاق ماست یونانی بخورند

 بسیاری افراد ماست یونانی را به عنوان جایگزینی برای پروتئین قرار می دهند به خصوص افرادی که گیاهخوار هستند و نمی خواهند پروتئین حیوانی مصرف کنند. با توجه به میزان کالری ماست یونانی می توان گفت که این ماست بهترین گزینه برای افرادی است که اضافه وزن دارند چراکه در هر ۱۰۰ گرم ماست یونانی ۶۰ کالری وجود دارد.

 

خوردن ماست یونانی باعث روان تر شدن سیستم گوارش می شود

 ماست یونانی به خاطر پروبیوتیک که دارد باعث می شود سیستم گوارش شما بهتر کار کرده و روان تر شود. این مواد به صورت طبیعی در ماست یونانی یافت می شود و به خاطر تسهیل مقاومت لاکتوز، یبوست، اسهال و سندروم روده تحریک پذیر باعث راحتی معده شما می شوند.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۲۹
nazila rostami

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی