زندگی آفتابی | ترفند هایی برای بهتر زندگی کردن و بهتر دیده شدن

در این وبلاگ ترفندها و تکنیک هایی را ارئئه می دهیم تا راه درست زندگی کردن را پیدا کنیم

زندگی آفتابی | ترفند هایی برای بهتر زندگی کردن و بهتر دیده شدن

در این وبلاگ ترفندها و تکنیک هایی را ارئئه می دهیم تا راه درست زندگی کردن را پیدا کنیم

مجموعه ترفندهای خانه داری، رفتاری و اجتماعی که همه در کنار هم خانواده ای ایده آل و در نهایت جامعه ای پیشرفته و به دور از فساد و تباهی را برای یک ملت به ارمغان می آورد. چگونه زندگی کنیم و چگونه زندگانی کنیم

پیوندهای روزانه

خواص اعجاب انگیز پوست گردو

يكشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۸، ۰۵:۴۰ ب.ظ

 اگر می خواهید یک لایه برداری قوی از پوست تان انجام دهید تا به روشن شدن صورت و حذف سلول های مرده آن کمک کنید، پیشنهاد می کنیم از پوست گردو استفاده کنید. پوست گردو قابلیت های زیادی در لایه برداری و اسکراب پوست دارد.

 

 می‌توانید مقداری پوست گردو یعنی پوست چوبی آن را به‌خوبی آسیاب کرده تا به صورت پودر درآید و آن را در انواع ماسک و کرم های لایه بردار بریزید. این ماسک تمام سلول های مرده را به خوبی از بین برده و رنگ پوست را روشن می کند. همچنین باعث می شود کرم های مراقبت از پوست به خوبی در عمق پوست نفوذ کرده و تاثیر بیشتری در زیبایی آن داشته باشند.

 

پوست گردو هم می تواند به صورت خوراکی و هم استعمال خارجی استفاده شود. استعمال خارجی آن به حالت پماد، مرهم یا جوشانده می باشد که می تواند زخم را التیام دهد.

پوست گردو همچنین برای اگزما هم بسیار خوب است و عفونت های پوستی را هم به خوبی درمان میکند.

 

 از بین بردن موهای زائد با پوست گردو

یکی دیگر از خواص پوست گردو از بین بردن موهای زائد است که رشد موهای صورت را ابتدا کم کرده و بعد از استفاده مداوم در چند ماه به طور کامل موهای زائد را از بین می برد. قابل ذکر است که این شیوه برای موهای زائد تمام نقاط بدن قابل انجام است.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۰۹
nazila rostami

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی