زندگی آفتابی | ترفند هایی برای بهتر زندگی کردن و بهتر دیده شدن

در این وبلاگ ترفندها و تکنیک هایی را ارئئه می دهیم تا راه درست زندگی کردن را پیدا کنیم

زندگی آفتابی | ترفند هایی برای بهتر زندگی کردن و بهتر دیده شدن

در این وبلاگ ترفندها و تکنیک هایی را ارئئه می دهیم تا راه درست زندگی کردن را پیدا کنیم

مجموعه ترفندهای خانه داری، رفتاری و اجتماعی که همه در کنار هم خانواده ای ایده آل و در نهایت جامعه ای پیشرفته و به دور از فساد و تباهی را برای یک ملت به ارمغان می آورد. چگونه زندگی کنیم و چگونه زندگانی کنیم

پیوندهای روزانه

نحوه مش کردن مو

سه شنبه, ۴ تیر ۱۳۹۸، ۱۰:۲۷ ب.ظ


برای به وجود آوردن هایلایت روی مو ها روش های مختلفی وجود دارد که یکی از معروف‌ترین آنها استفاده از کلاه است.استفاده از کلاه روی هر نوع مو قابل انجام است و می توان از این روش روی دسته های بزرگ و کوچک مو استفاده کرد.

وسایل مورد نیاز:

کلاه مش آبی نازک یا کلاه استاندارد سفید(آمریکایی)

قلاب شماره 6سر طلایی

پودر دکلره سفید یا آبی

اکسیدان 12% یا شماره 3 هم مارک با پودر

کیسه زباله نازک و رنگی، سشوار دستی، روغن زیتون، شانه دم دار پلاستیکی

روش کار

اولین کاری که باید انجام دهید این است که موها را به خوبی شانه کنید تا اگر گره ای هم در مو موجود است باز شود. چون موهای گره خورده از سوراخ کلاه بیرون نمی‌آیند.

سپس کلاه را روی سر قرار داده و محکم کنید. با قلاب موها را از کلاه بیرون آورده و برای جلوگیری از خروج موهای اضافی انگشتان را کنار سوراخ بگذارید. سپس مواد مش را آماده کنید دقت کنید که مواد نباید زیاد شل یا سفت باشد.

سپس دست های مو را از هم جدا کرده و از انتها تا نوک مو به مواد آغشته کنید و هر دست از مو را به طور جداگانه جمع کرده و روی سوراخ خود قرار می دهیم. بعد از اینکه به پایان رسید آنها را می شوییم. البته نباید نرم کننده بزنید. بعد از گذشت مدت زمان یک ربع رنگ ساژ را از روی موها می شویم و یک کاندیشنر به روی موها می زنیم. سپس موها را از کلاه را بیرون آورده و موها را خشک می کنیم.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۰۴
nazila rostami

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی