زندگی آفتابی | ترفند هایی برای بهتر زندگی کردن و بهتر دیده شدن

در این وبلاگ ترفندها و تکنیک هایی را ارئئه می دهیم تا راه درست زندگی کردن را پیدا کنیم

زندگی آفتابی | ترفند هایی برای بهتر زندگی کردن و بهتر دیده شدن

در این وبلاگ ترفندها و تکنیک هایی را ارئئه می دهیم تا راه درست زندگی کردن را پیدا کنیم

مجموعه ترفندهای خانه داری، رفتاری و اجتماعی که همه در کنار هم خانواده ای ایده آل و در نهایت جامعه ای پیشرفته و به دور از فساد و تباهی را برای یک ملت به ارمغان می آورد. چگونه زندگی کنیم و چگونه زندگانی کنیم

پیوندهای روزانه

کاربرد های خوراکی روغن نارگیل

يكشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۰۸ ق.ظ

همه افراد روغن نارگیل را با کاربرد هایی که برای پوست و مو دارد می‌شناسند. اما باید بدانید می‌توانید از روغن نارگیل برای سرخ کردن یا کباب کردن هم استفاده کنید و از آنجایی که دارای طعمی ملایم است، انتخابی مناسب برای انواع روش های پخت و پز است.

 سرخ کردن سبزیجات با روغن نارگیل

 یک قاشق غذاخوری از روغن نارگیل را ذوب کرده و با گرمای کم در یک کاسه کوچک بریزید. سپس آن را روی سبزیجات ریخته و در فر قرار دهید. سبزیجات را هم بر اساس دستور غذای مورد نظر خود بجوشانید.

استفاده از روغن نارگیل در نوشیدنی ها

 روغن نارگیل را به قهوه، چای داغ یا شکلات داغ اضافه کنید. نوشیدنی گرم خود را طبق علاقه خود انتخاب کنید. سپس یک قاشق چایخوری روغن نارگیل را قبل از اضافه کردن کرم یا هر نوع شیرین‌کننده دیگری اضافه کنید و مخلوط کنید.

 روغن نارگیل بافت چربی را روی سطح ایجاد می‌کند که عطر و طعم ملایمی به نوشیدنی می دهد. اگر از این طعم خوشتان نیامد، می توانید نیمی از روغن نارگیل را با روغن کره مخلوط کنید و جایگزین کنید.

روغن نارگیل جایگزین روغن های دیگر

 روغن نارگیل را می توانید جایگزین هر نوع روغن دیگری برای پخت و پز کنید. اگر دستورالعمل غذای مورد نظر شما نیاز به روغن مایع دیگری مانند کلزا یا روغن گیاهی دارد، از یک مقدار مساوی روغن نارگیل ذوب نشده با روغن گیاهی دیگر استفاده کنید. استفاده از روغن نارگیل هیچ تغییری در طعم غذایی ایجاد نمی کند.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۰۲
nazila rostami

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی