زندگی آفتابی | ترفند هایی برای بهتر زندگی کردن و بهتر دیده شدن

در این وبلاگ ترفندها و تکنیک هایی را ارئئه می دهیم تا راه درست زندگی کردن را پیدا کنیم

زندگی آفتابی | ترفند هایی برای بهتر زندگی کردن و بهتر دیده شدن

در این وبلاگ ترفندها و تکنیک هایی را ارئئه می دهیم تا راه درست زندگی کردن را پیدا کنیم

مجموعه ترفندهای خانه داری، رفتاری و اجتماعی که همه در کنار هم خانواده ای ایده آل و در نهایت جامعه ای پیشرفته و به دور از فساد و تباهی را برای یک ملت به ارمغان می آورد. چگونه زندگی کنیم و چگونه زندگانی کنیم

پیوندهای روزانه

کاربرد سرکه سیب در درمان آکنه و جوش

پنجشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۸، ۰۳:۴۶ ب.ظ

خیلی از افراد فکر می‌کنند که سرکه سیب فقط برای تهیه سس سالاد کاربرد دارد. اما می خواهیم به شما بگوییم سرکه سیب علاوه بر اینکه یکی از عوامل تاثیرگذار بر سلامتی است، در مراقبت از سلول‌های پوستی هم تاثیر بسزایی دارد. خواص سرکه سیب برای پوست مخصوصا درمان آکنه و جوش صورت واقعا حیرت انگیز است. با ما همراه باشید تا با کاربردهای دیگر سرکه‌سیب آشنا شوید.

 

حذف باکتری ها به کمک سرکه سیب

سرکه سیب یک ماده شناخته شده ای است که می تواند انواع ویروس ها و باکتری ها را از بین ببرد. علاوه بر این، سرکه سیب حاوی استیک، سیتریک، لاکتیک و سانسیک اسید است که  می تواند عامل اصلی جوش ها را به طور کلی از بین ببرد سرکه سیب به دلیل کنترل باکتری های پوست می‌تواند برای حذف آکنه موثر باشد.

 

استفاده از سرکه سیب برای جوش های پس از اصلاح

سرکه سیب به خاطر اسید استیکی که دارد، از عفونت جلوگیری کرده و با نرم کردن پوست، جوش های بعد از اصلاح را از بین می‌برد.برای انجام این کار کافی است مقداری عسل را روی ناحیه ای که دچارمشکل شده است بمالید و پس از ۱۰ دقیقه آن را با آب سرد شستشو دهید. سپس مقداری سرکه سیب را روی جوش‌ها بمالید و اجازه دهید در معرض هوا خشک شوند. برای اینکه به نتیجه دلخواه خود برسید این روش را چند بار در روز تکرار کنید.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۱۳
nazila rostami

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی