زندگی آفتابی | ترفند هایی برای بهتر زندگی کردن و بهتر دیده شدن

در این وبلاگ ترفندها و تکنیک هایی را ارئئه می دهیم تا راه درست زندگی کردن را پیدا کنیم

زندگی آفتابی | ترفند هایی برای بهتر زندگی کردن و بهتر دیده شدن

در این وبلاگ ترفندها و تکنیک هایی را ارئئه می دهیم تا راه درست زندگی کردن را پیدا کنیم

مجموعه ترفندهای خانه داری، رفتاری و اجتماعی که همه در کنار هم خانواده ای ایده آل و در نهایت جامعه ای پیشرفته و به دور از فساد و تباهی را برای یک ملت به ارمغان می آورد. چگونه زندگی کنیم و چگونه زندگانی کنیم

پیوندهای روزانه

لیفت ابرو چیست و چگونه انجام میشود؟

چهارشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۸، ۰۲:۳۷ ب.ظ

بالا بردن ابرو که با لیفت ابرو شناخته شده است، از جمله عمل های زیبایی است که برای از بین بردن چین و چروک پیشانی و خطوطی که روی بینی و چشم ها به وجود می آید ، انجام می شود. در ادامه همه آن چیزی را که باید درباره لیفت ابرو بدانید بیان می کنیم.

 

چه افرادی به لیفت ابرو نیاز دارند؟

در شرایطی که ابروها حالت افتادگی دارند، بر روی پلک بالای چشم می‌افتند که باعث میشود ابروها بالاتر کشیده شده و چهره جوان تر به نظر برسد اگرچه بالا بردن ابرو گاهی ممکن است به عمل‌های زیبایی دیگر مانند جراحی زیبایی پلک هم نیاز داشته باشد. لیفت ابرو معمولا مناسب اشخاصی است که با بالا رفتن سن چروک هایی در پیشانی آن ها نمایان می شود و خطوط اخم باعث می‌شود چهره اخمو و بیش از حد جدی به نظر برسد. افرادی که به این عمل زیبایی فکر می‌کنند باید در سلامت کامل فیزیکی باشند، سیگار نکشند و انتظارات طبیعی از این عمل زیبایی داشته باشند.

 

 بالا بردن ابرو چگونه انجام میشود؟

با تشخیص پزشک و برای اینکه در حین عمل ناراحتی احساس نکنید، بیهوشی کامل یا موضعی انجام می شود و سپس روی پیشانی و خط رویش موها برش هایی ایجاد می‌شود، قسمتی از پوست برداشته شده و پوست صاف می گردد. در نتیجه محل ابروها با عمل برداشتن پوست جابجا شده و در جای مناسب خود قرار می‌گیرند. در آخر محل برش شده روی پوست بخیه میخورد.

 

معمولا لازم است بعد از دو هفته به پزشک مراجعه کنید تا بخیه موجود را از سر جدا کند.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۱۲
nazila rostami

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی