زندگی آفتابی | ترفند هایی برای بهتر زندگی کردن و بهتر دیده شدن

در این وبلاگ ترفندها و تکنیک هایی را ارئئه می دهیم تا راه درست زندگی کردن را پیدا کنیم

زندگی آفتابی | ترفند هایی برای بهتر زندگی کردن و بهتر دیده شدن

در این وبلاگ ترفندها و تکنیک هایی را ارئئه می دهیم تا راه درست زندگی کردن را پیدا کنیم

مجموعه ترفندهای خانه داری، رفتاری و اجتماعی که همه در کنار هم خانواده ای ایده آل و در نهایت جامعه ای پیشرفته و به دور از فساد و تباهی را برای یک ملت به ارمغان می آورد. چگونه زندگی کنیم و چگونه زندگانی کنیم

پیوندهای روزانه

جلوگیری از چرب و براق شدن پوست

سه شنبه, ۴ تیر ۱۳۹۸، ۰۸:۰۸ ب.ظ

یکی از مشکلات فصل های گرم براق شدن پوست است که باعث می شود پوست شما بسیار ناخوشایند جلوه کند. اما مقابله با این مشکل نیاز به استفاده از لوازم آرایشی و یا شستن بیش از حد پوست ندارد. با رعایت نکاتی که در ادامه گفته می شود می توانید پوستی درخشان اما غیر چرب در تمام ماه های سال داشته باشید.

 

انتخاب پاک کننده مناسب

برای شست و شو و تمیز کردن پوست، انتخاب محصول پاک کننده ای که استفاده می کنید بسیار مهم است. بهتر است پاک کننده ای را انتخاب کنید که حاوی سالیسیلیک اسید باشد چرا که این ماده لایه بردار است و با جذب چربی اضافی پوست مانع از جوش زدن نیز میشود. همچنین اسید سالیسیلیک جوش ها را بهبود بخشیده اما پوست را هم خشک نمی کند. با شستشوی صحیح پوست مراحل بعدی آرایش هم راحت تر می شود.  فقط دقت کنید پوست را نباید بیش از حد بشوید. حتی اگر با گرمتر شدن هوا پوستتان بیشتر هم چرب شود دقت کنید از شستن بیش از اندازه پوست امتناع کنید. چرا که این کار باعث تحریک پوست شده و برای جبران از بین رفتن چربی، چربی بیشتری تولید می‌کند. 

 

استفاده از ضد آفتاب را فراموش نکنید

ضد آفتاب باعث می‌شود پوست بیشتر عرق کرده و ظاهری آراسته برای پوست ایجاد می کند. اما این دلیل نمی‌شود که از استفاده از آن دوری کنید. ضد آفتاب شما باید حداقل sPF30 داشته باشد. می توانید برای رفع مشکل ظاهر ناخوشایند ضد آفتاب مات تهیه کنید.

 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۰۴
nazila rostami

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی