زندگی آفتابی | ترفند هایی برای بهتر زندگی کردن و بهتر دیده شدن

در این وبلاگ ترفندها و تکنیک هایی را ارئئه می دهیم تا راه درست زندگی کردن را پیدا کنیم

زندگی آفتابی | ترفند هایی برای بهتر زندگی کردن و بهتر دیده شدن

در این وبلاگ ترفندها و تکنیک هایی را ارئئه می دهیم تا راه درست زندگی کردن را پیدا کنیم

مجموعه ترفندهای خانه داری، رفتاری و اجتماعی که همه در کنار هم خانواده ای ایده آل و در نهایت جامعه ای پیشرفته و به دور از فساد و تباهی را برای یک ملت به ارمغان می آورد. چگونه زندگی کنیم و چگونه زندگانی کنیم

پیوندهای روزانه

معرفی 4 روش های گیاهی برای رشد سریع مو

دوشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۸، ۰۴:۵۳ ب.ظ


بیشتر افراد برای داشتن موهایی ضخیم و پرپشت و همچنین افزایش سرعت رشد موها از داروها شیمیایی استفاده می کنند اما همیشه نیازی به استفاده از آنها نیست و با استفاده از روش های گیاهی و طبیعی می توانید شاهد همان اثربخشی باشید. در ادامه روش های گیاهی برای رشد سریع مو را معرفی میکنیم پس با ما همراه باشید.

 

1. روغن زیتون یا روغن نارگیل

قرص بیوتن را پودر کرده و با روغن زیتون یا نارگیل مخلوط کنید. کف سر را با این مخلوط ماساژ داده و اجازه دهید تا صبح روی سر باقی بماند.  سپس موهای خود را شست و شو دهید.  از این ماسک مو می توانید دو بار در هفته استفاده کنید.

 

2. روغن نارگیل و لیمو برای رشد مو

یک کپسول ویتامین E را با دقت باز کنید و مواد داخل آن را به همراه روغن نارگیل در کاسه کوچک بریزید. لیمو را هم به این مخلوط اضافه کنید. سپس این روغن را روی پوست سر خود ماساژ دهید و اجازه دهید یک شب روی سر باقی بماند. برای داشتن موهای نرم و صاف صبح روز بعد با یک شامپوی ملایم سر خود را شست و شو دهید.

 

3. پیاز قرمز

پیاز را ریز کرده و آن را به قطعات بسیار کوچک تقسیم کنید. پیاز خرد شده را انقدر فشار دهید تا آب آن گرفته شود. با استفاده از مقداری پنبه آب پیاز را روی سر خود بمالید. ۱۵ دقیقه آن را روی سر خود بمالید و در نهایت موهای خود را با شامپو بشویید. از این ماسک مو می توانید یک بار در هفته استفاده کنید تا نتایج مورد نظر خود را به دست آورید.

4. سرکه سیب برای افزایش رشد مو

موهای خود را با یک شامپو کاملاً شست و شو دهید سپس سرکه را با آب مخلوط کنید. بعد از شستن موهای خود با شامپو یک فنجان از این محلول را روی موهای خود بمالید.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۱۳
nazila rostami

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی