زندگی آفتابی | ترفند هایی برای بهتر زندگی کردن و بهتر دیده شدن

در این وبلاگ ترفندها و تکنیک هایی را ارئئه می دهیم تا راه درست زندگی کردن را پیدا کنیم

زندگی آفتابی | ترفند هایی برای بهتر زندگی کردن و بهتر دیده شدن

در این وبلاگ ترفندها و تکنیک هایی را ارئئه می دهیم تا راه درست زندگی کردن را پیدا کنیم

مجموعه ترفندهای خانه داری، رفتاری و اجتماعی که همه در کنار هم خانواده ای ایده آل و در نهایت جامعه ای پیشرفته و به دور از فساد و تباهی را برای یک ملت به ارمغان می آورد. چگونه زندگی کنیم و چگونه زندگانی کنیم

پیوندهای روزانه

5 ماده طبیعی برای رفع تیرگی زیر بغل

چهارشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۷، ۰۹:۴۵ ب.ظ

یکی از عوامل تیرگی زیر بغل استفاده مکرر از دئودورانت ها است. این محصولات به دلیل جلوگیری از تعریق در دراز مدت باعث ایجاد لک و تیرگی در ناحیه زیر بغل می شوند. اما راه کارهای خانگی وجود دارد که به برطرف کردن آن کمک می کند. در ادامه به توضیح 5 ماده طبیعی و موثر رفع تیرگی زیر بغل می پردازیم:

1. سیب زمینی

در سیب زمینی املاح اسیدی ملایمی وجود دارد که عامل سفید کننده طبیعی است و برعکس همه ی مواد سفید کننده قوی باعث تحریک پوست و بروز حساسیت نمی شود. روش استفاده از آن به این صورت است: سیب زمینی را لایه لایه ببرید و بر روی نواحی تیره زیر بغل قرار دهید سپس به آرامی بر روی پوست ماساژ دهید و بگذارید 15 الی 20 دقیقه بماند. زمانی که خشک شد با آب گرم پوست را بشویید. بهتر است این کار را دو بار در روز انجام دهید.

2. خیار

خیار هم مانند سیب زمینی می تواند به روشن شدن پوست کمک کند. می توانید یک قطعه خیار را رنده کرده و آن را بر روی نواحی تیره رنگ قرار دهید. همچنین می توانید آب خیار را با زردچوبه و آب لیمو ترش تازه مخلوط کرده و بگذارید 30 دقیقه روی پوست مانده و سپس آب کشی کنید.

3. لیمو ترش

لیمو یکی از بهترین سفید کننده های طبیعی و عامل ضد باکتری و ضد عفونی کننده ای قوی است. به همین دلیل لیمو ترش یکی از بهترین مواد طبیعی برای رفع تیرگی زیربغل است. آب لیمو ترش را بگیرید و روی نواحی مورد نظر بمالید، اجازه دهید 10 دقیقه روی پوست بماند و سپس کامل بشویید. برای لایه برداری بهتر می توانید مقداری شکر به آن اضافه کنید.

4. بکینگ پودر

بکینگ پودر یک اسکراب مناسب برای از بین بردن سیاهی زیر بغل است. بکینگ پودر و آب را ترکیب کنید و مقداری از آن را روی زیر بغل قرار دهید، بگذارید خشک شود و سپس با آب ملایم آن را بشویید.

5. پوست پرتقال

بهتر است پوست پرتقال را چند روز در آفتاب قرار دهید تا خشک شود. آن را پودر کنید و به میزان دو قاشق چای خوری از پودر پرتقال را با آب و شیر ترکیب کنید تا خمیری یک دست به دست بیاید. در ادامه آن را روی زیر بغل قرار دهید و بگذارید 10 تا 15 دقیقه بماند و سپس آن را با آب سرد بشویید. این روند را دو تا سه بار در هفته انجام دهید تا به نتیجه مطلوب برسید.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۲۹
nazila rostami

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی