زندگی آفتابی | ترفند هایی برای بهتر زندگی کردن و بهتر دیده شدن

در این وبلاگ ترفندها و تکنیک هایی را ارئئه می دهیم تا راه درست زندگی کردن را پیدا کنیم

زندگی آفتابی | ترفند هایی برای بهتر زندگی کردن و بهتر دیده شدن

در این وبلاگ ترفندها و تکنیک هایی را ارئئه می دهیم تا راه درست زندگی کردن را پیدا کنیم

مجموعه ترفندهای خانه داری، رفتاری و اجتماعی که همه در کنار هم خانواده ای ایده آل و در نهایت جامعه ای پیشرفته و به دور از فساد و تباهی را برای یک ملت به ارمغان می آورد. چگونه زندگی کنیم و چگونه زندگانی کنیم

پیوندهای روزانه

درمان آلزایمر با خون جوانان

سه شنبه, ۲ مهر ۱۳۹۸، ۰۴:۴۱ ب.ظ

 

پک خون

یک آزمایش کلینیکی نشان داد پس از آن که بیماران مبتلا به آلزایمر دارویی دریافت کردند که از خون جوانان به دست آمده بود، آنها به مدت ۶ ماه قدرت ذهنی و حافظه خود را حفظ کردند و حال آنکه در وضعیت معمول در چنین بازه زمانی زوال عقل این بیماران گسترده تر می شود.
استارت آپ کالیفرنیایی Alkahest یکی از شرکت‌هایی است که امید دارد با هماهنگ‌سازی پروتئین های خون جوانان آلزایمر و بیماری های دیگری را که با سن مرتبطند از بین ببرد.
 آزمایش روی حیوانات آزمایشگاهی نشان داد این پروتئین ها می توانند پوشش های عصب ها را ترمیم کنند. اکنون دانشمندان این شیوه را روی انسان‌ها نیز آزمایش کردند. آزمایش های اولیه نشان می‌دهد پس از درمان با این دارو قدرت یادآوری مبتلا به آلزایمر بهبود یافته است. طبق بیانیه این شرکت آزمایش نشان داد میزان زوال عقل بیماران مبتلا به مراحل اولیه آلزایمر چشم پس از دریافت درمان بسیار کمتر از حد پیش بینی شده بود .
در بعضی موارد نیز پیشرفت در این بیماران مشاهده نشد. در این طرح با پرسش هایی از بیماران در را درباره یادآوری کلمات، رسم شکل، انجام یک محاوره، پیروی از دستورها و به یاد آوری اطلاعات میزان قدرت عقل و حافظه آنها آزمایش شد. در نتیجه آزمایش ها نشان داد پس از این درمان میزان تغییرات بسیار اندک بوده و در بعضی موارد اصلا تغییری مشاهده نشده است. 
البته در این گزارش هیچگونه جزئیات منتشر نشده و تایید دارو از سوی سازمان غذا و داروی آمریکا به دلیل ماهیت جنجالی آن نیز مشخص نیست. این دارو که GRF6019 نام دارد با تقدیر پروتئین های پلاسمای خون افراد جوان تولید می شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۰۲
nazila rostami

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی