زندگی آفتابی | ترفند هایی برای بهتر زندگی کردن و بهتر دیده شدن

در این وبلاگ ترفندها و تکنیک هایی را ارئئه می دهیم تا راه درست زندگی کردن را پیدا کنیم

زندگی آفتابی | ترفند هایی برای بهتر زندگی کردن و بهتر دیده شدن

در این وبلاگ ترفندها و تکنیک هایی را ارئئه می دهیم تا راه درست زندگی کردن را پیدا کنیم

مجموعه ترفندهای خانه داری، رفتاری و اجتماعی که همه در کنار هم خانواده ای ایده آل و در نهایت جامعه ای پیشرفته و به دور از فساد و تباهی را برای یک ملت به ارمغان می آورد. چگونه زندگی کنیم و چگونه زندگانی کنیم

پیوندهای روزانه

راهنمای خرید بهترین کرم دور چشم

شنبه, ۱ تیر ۱۳۹۸، ۰۴:۱۵ ب.ظ

با افزایش سن پوستمان رفته‌رفته چروک میشود و از آن جایی که پوست دور چشم نازک است، بیشتر از سایر قسمت‌ها مستعد چروک شدن است. بنابراین مراقبت از پوست دور چشم برای به تاخیر انداختن پیدایش چروک ها الزامی است و یکی از راه های مراقبت از پوست دور چشم استفاده از کرم های دور چشم است.

 

 در داروخانه ها انواع مختلفی از این نوع کرم ها وجود دارند که ممکن است باعث سردرگمی شما شوند. اگر این نکات را بدانید و روش های تشخیص یک کرم خوب را یاد بگیرید، به راحتی می توانید بهترین و مناسب ترین کرم را برای پوست خود پیدا کنید.

 

 هدف خود را از خرید کرم دور چشم مشخص کنید 

پیش از هر کاری باید هدف خود را از خرید این کرم مشخص کنید و تعیین کنید برای چه مواردی به آن نیاز دارید. در این صورت بهترین خرید را انجام خواهید داد برای مثال افراد در سنین بالا و با پف شدید دور چشم نیاز به کرم متفاوتی دارند تا کسانی که برای درمان تیرگی  به سراغ تهیه آن می روند.

 

از چه سنی باید کرم دور چشم تهیه کنیم؟

بیشتر افراد به دنبال پاسخی برای این سوال هستند که از چه سنی باید کرم دور چشم را شروع کنند. بهترین زمان برای استفاده از کرم دور چشم همان دوره های جوانی است. بسیاری از متخصصان پوست معتقدند هر چقدر زودتر از این محصول برای سلامتی پوست دور چشم خود استفاده کنید، حتی اگر هیچ گونه سیاهی و یا چین و چروک در اطراف چشم خود مشاهده نکنید، نتیجه بهتری در درازمدت خواهید گرفت.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۰۱
nazila rostami

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی