زندگی آفتابی | ترفند هایی برای بهتر زندگی کردن و بهتر دیده شدن

در این وبلاگ ترفندها و تکنیک هایی را ارئئه می دهیم تا راه درست زندگی کردن را پیدا کنیم

زندگی آفتابی | ترفند هایی برای بهتر زندگی کردن و بهتر دیده شدن

در این وبلاگ ترفندها و تکنیک هایی را ارئئه می دهیم تا راه درست زندگی کردن را پیدا کنیم

مجموعه ترفندهای خانه داری، رفتاری و اجتماعی که همه در کنار هم خانواده ای ایده آل و در نهایت جامعه ای پیشرفته و به دور از فساد و تباهی را برای یک ملت به ارمغان می آورد. چگونه زندگی کنیم و چگونه زندگانی کنیم

پیوندهای روزانه

استفاده از خط چشم چه مزایایی دارد؟

شنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۸، ۰۶:۳۵ ب.ظ

خط چشم با تمام سادگی که دارد بسیار فراتر از یک آرایش برای چشم است. با استفاده از خط چشم میتوان شکل ظاهری چشم ها را تغییر داد و حتی می‌توان حجم و سایز چشم را تا حدودی تغییر داد. از آن جایی که چشم مهمترین عضو صورت است، آرایش صورت یکی از خاص ترین و دقیق ترین انواع آرایش است. پس اگر می خواهید زیبایی صورت شما مورد توجه همه قرار بگیرد در انتخاب و استفاده از مداد چشم بسیار دقت کنید. همه خانم ها می دانند خط چشم تغییرات بسیار بزرگی روی چشم ‌ها و چهره ایجاد می کند.

 

 مزیت استفاده از مداد های آرایش

یکی از بزرگ‌ترین مزیت استفاده از مداد های آرایشی سادگی استفاده از آن هاست. مداد چشم هم از این قاعده مستثنا نیست. نکته مهمی که همواره باید به آن توجه کنید این است که نوک مداد چشم همواره باید تیز طراحی شده باشد تا بتوانید یک خط صاف و منظم دور چشم بکشید. از آن جایی که مداد چشم تنوع رنگی دارد می توانید خط چشم های متفاوتی را روی صورت خود امتحان کنید.

 

ماندگاری مداد چشم از خط چشم کمتر است، اما سهولت استفاده از آن باعث می‌شود بسیاری از افراد از این موضوع چشم ‌پوشی کنند.

چند ترفند ساده برای استفاده از مداد چشم

  • استفاده از روش خط چین

در این روش، گوشه خارجی پلک را با انگشت بکشید. سپس با استفاده از مداد چشم از گوشه داخلی شروع به کشیدن خط های کوتاه به صورت خط چین کنید. در پایان تمام خط چین ها را به همدیگر وصل کنید. این روش باعث می‌شود خط بسیار دقیق و صاف روی چشم ایجاد کنید.

 

  • استفاده از مداد چشم قهوه ای

در صورتی که رنگ موی روشنی دارید، خط چشم مشکی ظاهر هماهنگی بین آرایش چشم و چهره شما ایجاد نمی کند. در این شرایط بهتر است از مداد چشم به رنگ قهوه ای برای کشیدن خط چشم استفاده کنید. اگر تمایلی به استفاده از این رنگ ندارید می توانید حداقل برای پلک بالا از این رنگ استفاده کنید.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۱۸
nazila rostami

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی