زندگی آفتابی | ترفند هایی برای بهتر زندگی کردن و بهتر دیده شدن

در این وبلاگ ترفندها و تکنیک هایی را ارئئه می دهیم تا راه درست زندگی کردن را پیدا کنیم

زندگی آفتابی | ترفند هایی برای بهتر زندگی کردن و بهتر دیده شدن

در این وبلاگ ترفندها و تکنیک هایی را ارئئه می دهیم تا راه درست زندگی کردن را پیدا کنیم

مجموعه ترفندهای خانه داری، رفتاری و اجتماعی که همه در کنار هم خانواده ای ایده آل و در نهایت جامعه ای پیشرفته و به دور از فساد و تباهی را برای یک ملت به ارمغان می آورد. چگونه زندگی کنیم و چگونه زندگانی کنیم

پیوندهای روزانه

3 باور غلط درباره مصرف الکل

يكشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۷، ۱۱:۱۷ ق.ظ

امروزه آمارهای نگران کننده ای درمورد افزایش مصرف الکل در بین خانواده ها گزارش شده است. باورهای غلطی که در جوامع ورود پیدا کرده است، منجر شده است تا الکل یک نوشیدنی مفید جلوه کند و در نتیجه مصرف آن در بین مردم افزایش پیدا کند. 3 باور غلط رایج درباره ی مصرف الکل و علت اشتباه بودن آن را برایتان آماده کرده ایم:

1.الکل تمیز کننده کبد است!

برخی تصور می کنند که الکل می تواند چربی بد را کاهش دهد و سطح کلسترول خوب خون (HDL) را افزایش دهد و برای همین از الکل استفاده می کنند. اما برخلاف تصور آن ها الکل در کبد باعث جلوگیری از تجزیه گلیکوژن و در نهایت منجر به ابتلا به کبد چرب می شود.

2.الکل در وعده صبحانه و ناهار مفید است!

برخی با تصور اینکه الکل یک نوشیدنی مفید است در وعده صبحانه و ناهار الکل مصرف می کنند در حالیکه الکل با از بین بردن لایه پوششی روده و معده منجر به اختلال در جذب مواد غذایی، ویتامین ها و مواد معدنی موجود در غذا می شود.

3.تمیزی رگ ها با نوشیدن الکل!

بعضی از مصرف کننده های الکل بر این تصورند که الکل خاصیت تمیزکنندگی رگ ها را دارد و از سکته و حمله های قلبی جلوگیری می کند. درحالیه بهتر است بدانید نوشیدن الکل، منجر به دفع بسیاری از مواد معدنی مثل کلسیم، منیزیم و روی می شود و این کمبود منیزیوم در کسانی که الکل زیاد مصرف می کنند بسیار شایع است و کمبود منیزیوم منجر به افزایش احتمال ابتلا به بیماری های قلبی و عصبی خواهد شد.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۲۶
nazila rostami

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی